Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type

8-9-10 Μαϊου 2020

ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ • ΓΚΑΖΙ

Στοχευμένο και ολοκληρωμένο marketing plan

Για την προβολή του φεστιβάλ έχει καταρτισθεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφήμισης & επικοινωνίας που απευθύνεται εξίσου στους επαγγελματίες και τους καταναλωτές. Επίσης, η διοργανώτρια εταιρεία για να μεγιστοποιήσει την επισκεψιμότητα και να εξασφαλίσει έναν σημαντικό αριθμό επαγγελματιών του κλάδου θα στείλει sms με κωδικό δωρεάν εισόδου αλλά και ηλεκτρονικές προσκλήσεις στους εκθέτες για στείλουν και αυτοί από την πλευρά τους στις επαφές τους.

Το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης ξεπερνάει τις 100.000 ευρώ και έχει κατανεμηθεί ως εξής:

  • 35.000€ είναι το συνολικό ποσό το οποίο θα επενδυθεί σε ραδιοφωνικά spots τα οποία θα παιχτούν για 10 ημέρες στους 10 ραδιοφωνικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική.
  • 17.500€ θα επενδυθούν για μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη digital campaign (Google, Facebook, Instagram, Youtube, Email marketing). Η καμπάνια έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο και θα διαρκέσει μέχρι και τις αρχές Μαΐου, πριν την έναρξη του φεστιβάλ.
  • 12.000€ θα δαπανηθούν συνολικά μέχρι την έναρξη του φεστιβάλ για διαφημίσεις σε περιοδικά και free press. Συγκεκριμένα προβάλλεται σε περιοδικά b2b του κλάδου αλλά και περιοδικά περιπτέρου (b2c) που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
  • Ένα σημαντικό budget θα διατεθεί για να σταλούν 18.000 SMS για δωρεάν είσοδο στους επαγγελματίες του κλάδου σε Ελλάδα και Κύπρο.

Subscribe to our Newsletter